Boyanova | Date: Tuesday, 05.07.2011, 09:39 | Message # 1 |
.::.
Group: Админ
Messages: 365
Status: Offline
| Всички граждани и фирми, закупили електронни подписи след дата: 1 юли 2011 г. и желаят да потребяват е-услугите на НАП, обаче не са посочили по някаква причина единен идентификатор за себе си (като БУЛСТАТ, ЕГН, личен номер на чужденец или служебен № от регистъра на НАП), ще трябва да посетят офис на НАП, тъй-като без посочен идентификатор, НАП няма как да установи кой е собственикът на електронния подпис автоматично.
Настоящата информация е важаща единствено за електронните подписи, издадени след 1 юли 2011 г. За всички останали удостоверения, издадени преди тази дата, няма възникнали проблеми.
Повече информация за електронните услуги на НАП може да бъдат получени на телефона за данъчна и осигурителна информация 0700 18 700, както и на интернет страницата на НАП.
Хората са само два вида- простИ хора и простО хора, вторите често грешат, но първите само това правят!
|
|
| |