Boyanova | Date: Wednesday, 19.10.2011, 15:39 | Message # 1 |
.::.
Group: Админ
Messages: 365
Status: Offline
| ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА СЛУЖИТЕЛ, РЕЗЕРВАЦИИ Код по НКПД: 4221 2008
Длъжността „Служител, резервации” отговаря на необходимостта да се планират, ръководят и координират дейностите, свързани с резервацията.
І. ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.1. Характеристика на изпълняваните работи: • Ръководи, организира и контролира цялостната дейност по резервациите. • Проучва рекламациите на клиентите за обслужването и взема мерки за отстраняването на допуснатите слабости и нарушения. • Оказва съдействие на клиентите на фирмата като им предоставя необходимата информация и приема заявките им. • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. 1.2. Функционални и длъжностни изисквания: • Да познава и спазва законите и нормативните актове специфични за областта, в която работи. • Да познава и спазва вътрешната нормативна уредба на фирмата – инструкциите за безопасна работа, критериите за добро обслужване на клиентите, Правилника за вътрешния трудов ред, вътрешните правила и други. • Изпълнява всички непротиворечащи на трудовото законодателство разпоредби на Ръководството на фирмата. • Спазва работното време, трудовата дисциплина и правилата на фирмата. • Има делови и представителен стил на облекло. ІІ. ОТГОВОРНОСТИ • Отговаря за опазване на повереното му имущество. • Носи отговорност да спазва реда и трудовата дисциплина. • Ежедневно контролира воденето на резервациите. • Ежедневно проверява достоверността по отношение на резервирането. • Носи отговорност за допуснати законови нарушения пред НАП ТД гр. София, Икономическа полиция, НС “Пожарна и аварийна безопасност, Агенция за защита на потребителите. • Отговаря за техническото състояние на поверената му техника. • Отговаря за бързото и навременно обслужване на клиентите. • Носи отчетническа отговорност във връзка с поверените му парични и материални ценности • Отговаря за качественото и в срок изпълнение на поставените задачи, в съответствие с функционалното предназначение на длъжността. • За достоверността и актуалността на даваната информация на другите звена, за даваните становища и консултации в областта на компетенциите на длъжността. ІІІ. КРИТЕРИИ ЗА ДОБРЕ СВЪРШЕНА РАБОТА • Познава добре "профила" на различните типове клиенти и има адекватна комуникация с всеки клиент. • Притежава способност да определя крайни цели и ги постига своевременно. • Гради публичност и положителен образ на фирмата.
ІV. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА 2.1. Образование: Висше икономическо образованиe – икономика, маркетинг или туризъм; 2.2. Трудовия стаж: препоръчва се 1 година по специалността. 2.3 Компютърна грамотност и технически умения: Word, Exсel, Internet, Windows. Умение за работа с офис-техника. 2.4. Владеене на чужди езици: Английски език – писмено и говоримо. Втори чужд език е желателно. 2.5. Личностни качества: Добър интелект, самостоятелност, бързина на реакциите, отлични комуникативни умения, изключително добри възможности за концентрация, прецизност, отговорност, устойчивост на стрес, лоялност, последователност, емоционална устойчивост, оперативност, активност. 2.6. Личностни умения: • Изключително добре развити умения за общуване и работа с хора. • Умения за справяне с нетърпеливи/недоволни клиенти. • Умения за бързо решаване на проблеми. • Умения за самостоятелна работа и работа в екип. • Самостоятелна организация на труда. • Спазване на деловия тон на общуване и поведение с клиентите и служителите на фирмата. • Умение и стремеж към поддържане и повишаване на професионалното ниво. • Умение за работа в стресови ситуации и при високо натоварване. V. ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНСКИ ВРЪЗКИ И ВЗАИМООТНОШЕНИЯ 3.1. Вътрешно фирмени връзки: Пряко подчинен на Управителите на фирмата и активно работи с всички служители. 3.2. Външни контакти: Контактува с клиенти на фирмата. VІ. СИСТЕМА ЗА РАБОТНА ЗАПЛАТА Основно трудово възнаграждение и допълнително заплащане, прието на база вътрешно-фирмената система за възнаграждение. VІІ. ОБЩИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ Изменения и допълнения в настоящата длъжностна характеристика се извършват по реда на нейното утвърждаване.
Изготвил: .................. Утвърдил: ...................... (подпис) (подпис и печат на работодателя)
Запознат съм с длъжностната характеристика и екземпляр от нея ми е връчен.
Работник (служител): ............................................................................................... (име, презиме, фамилия)
Подпис на работника (служителя): .......................................
Дата .................
Хората са само два вида- простИ хора и простО хора, вторите често грешат, но първите само това правят!
|
|
| |